چقدر دوری...
shaparak
تنهام گذاشت
 

خسته شدم از نبودنت

 

خسته شدم از قلمی

  

که فقط از تو

  

برای تو مینویسه

  

خسته شدم از قلبی

  

که

  

فقط برای تو

 

به عشق تو می تپه

 

خسته شدم از زندانی

 

که تمام دیوار های آن

  

از یاد تو پر شده

 

و فقط تو میدانی که

 

این دیوار ها هیچ وقت در نمیشوند

  

و یادت هیچ وقت

  

حتی به خاطره هم

 

تبدیل نمیشوند

 

خسته شدم...

  

چقدر دوری...

 

چقدر فاصله...

چقدر انتظار




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 18 / 3 / 1392برچسب:, :: 18:54 :: نويسنده : akram

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم خوشتون بیاد
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 58147
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1



کد موزیک می خوای؟

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


IranSkin go Up
Online User
قالب میهن بلاگ تقویم جلالی


ساعتهای فلش زیباوفانتزی

Rima tools